Thursday 10 April 2014

Mungkin Saya Belum Matang Untuk Bercinta?

Bila gaduh, saya mengalah. Bila saya sakit, saya pendam, saya taknak awak risaukan saya, walaupun mungkin awak tak ambil peduli, bila saya sedih depan awak, saya tahan, dan menangis apabila sudah sendirian. Betapa saya menjaga hati awak. Saya selalu doakan awak sentiasa berjaya dalam hidup seperti saya yang  selalu mendoakan diri sendiri. 
Sentiasa selamat, sentiasa sihat walau dekat manapun dan walau jauh pun awak. Saya selalu risaukan awak, setiap kali awak jauh dari saya saya risaukan awak. Siapa tak risau kan, orang yang kita sayang sangat-sangat. Jadi saya harap awak tak rimas saya selalu cari awak kalau awak hilang, sebab saya cuma nak tahu keselamatan awak. Dunia sekarang terdedah dengan apa-apa bencana dan fikiran saya sering memikirkan perkara-perkara buruk yang boleh bakal terjadi. Maklumlah juga, saya ni seorang yang cepat risau dan mungkin agak terlebih care. Tapi saya tak mengongkong kan. Saya cuma nak kepastian. Saya cuma risau. 
Malaslah nak taip panjang² ni. Baik saya belajar untuk test minggu depan kan. Huhuh. Jiwang nak termuntah pulak. Huhuh. BTW. Tengah layan lagu. Hayati lirik. Keep smile n stay strong. ^_^ 





"Mungkin aku tidak lah sempurna, tetapi hatiku memilikimu, menyayangimu sepanjang hidupku, mungkin aku tak dapat memilikimu seumur hidupku.."

No comments: