Sunday 26 August 2012

She'll Always In My Memory=)

Assalamualaikum...
Fuhh ! Ari nehh dapat ilex jap n masih ade mase nak update blog..
Time dok umah sensorang cam nehh aku teringat pulak kat some1 ... 
dulu,die sebenarnye tak lah special sangat bagi aku,tapi,kepetahan dia bercakap yang buat aku terkenang....
lagipun,time aku dok rumah sensorang.,salunyerr die datang umah nak main dengan aku ..
tiap kali aku balek umah hujung minggu or time cuti die salu datang rumah..kalau aku xde kat umah,die tak nak datang rumah pasal takot ngan nenek aku..hu
walaupon aku rase aku daa besaa,n bukan lagi budak2 nak maen buaian ngan die n layan citerr barbie ngan budak tuhh,p sebab rase belas aku kat die,aku teman jew..,.
Eh,aku lupe pulak nak introduce sape budak tu...
Hermm..aku xde gambar budak tu .. tapi,yang pasti,muke die comey gilerr,ade lesung pipit kecik,rambut pendek,mata kecik n cara dia bercakap memang sangat petah .. lucu n comey ! n.n
umor die baru ajew 4 tahun...
Name die Ika .. full name die aku xtau..
Die salu mengadu yg die tak suke ibu kandung die sbab salu pukol..aku pon tak taulah sejaoh mane kesahihan tu ,,
emm first time aku kenal dia dalam tahun ni jugak lebih kurang bulan Mei kot...
aku pon dah tak ingat...die berpindah ke sini(rumah sebelah) mase tu sebab nak tinggal ngan nenek die pasal parents die separated n tak nak jaga die .. humm
aku kesian ngan die... sebab die anak tunggal n die sebab tu die salu nak ajak aku maen budak2 ngan die..huhu
aku nehh memang pantang tengok yg kesian2 macam tu mmg aku akan terase sekali,lgpon,aku suke budak2 ..
Tak lame lepas tuhh,ayah die kawen baru ngan org islam,
so budak tu pon kene convert skali ngan ayah die..
Tapi yg sedihnya,minggu lepas,tanpa aku sedar,rupa2 nya budak tu dah kene hantar nenek die balek ke rumah ibu kandung die sebab ayah die tak nak jaga n nenek die pon tak nak jaga atas sebab2 tertentu dorang..,.
ishhh...kalau la aku tau budak tu dah nak kena hantar balek,sekurang2 nye,aku leh bagi something untuk kenangan..huhu'
xpe lah .. yang penting,budak tu selamat ..
harap die ok2 jew di samping ibu kandung die...='C

*sayangnye xsempat ambik gambar die jugak sbb die pergi tanpa aku tau.humm*

1 comment:

Unknown said...

kesiannya budak tu..
harap2 ok la..