Sunday 26 August 2012

Teringat Ku Teringat

Assalamualaikum ..
Teringat pulak aku ngan zaman aku time dulu2 time masih budak ..
Rindu rasenye nak merasa balik zaman tu..
Tapi ye lahh,Bumi semakin tua,hidup pun semakin tua..
tapi aku lom tua lah yerr,..aku sentiasa muda...heehehe
Aku teringat pulak time kecik2 aku anti betol ngan cerita katun barbie..
sedangkan budak perempuan laen sumerr fanatic nak beli patung barbie arr,,
vcd katon barbie yg latest arrh n sewaktu dengannya...

huhu..aku time budak2 dulu,aku jenis ganas sket,suka yg adventure,suke maen yg outdoor punye .. baru best n macam real sket..hhe
citer katun yg aku salu nengok dulu katon power rangers..aku suke giler yg warna merah tuhh ..
aku siap gadoh ngan abang aku lagi berebut nak jadi power rangers kaler merah..haha (macam la boleh jadi power rangers..huhuhu)
tp yg spoil nye aku nengok power rangers nehh,ade yg kaler pink...
hishh spoil abess..huhu
yahh tu dulu .. tp skarang bila aku nengok ajew power rangers tu,mcm nak gelak pulak teringat zaman dulu2..^^
Then,mase umur aku 5 n 6 taun pulak,aku suke bebenaa nengok pertandingan bola sepak lam tv,
lebih2 lgi klw time tu musim piala dunia,mmg aku join bapak aku xtidor malam semata2 nak tengok perlawanan tuhh...huhu
sebenarnya,aku bukan nengok dorang maen bola.. tapi tabiat aku suke nengok orang terjatuh ....
dulu,time budak,aku suke ketawakan orang terjatuh or tergelincir..hee
semalaman tak tidow bapak aku dok tengok nak tunggu gol,aku pulak dok tengok nak tunggu salah sorang pemain tuhh terjatuh ..
huhahua..kejamnye aku kan? hehehe
ape2 pon,tu sumerr hanya kenangan .... sekarang nehh aku bukan lagi seperti dulu..
tapi,aku tetap aku.. n.n

1 comment:

Amirul Nadzri said...

aku suka gak nengok power rangers. aku bley jadik bad mood kalo aku miss tengok citer tu.. aku tak suka rangers merah pasal pada aku nmpk cam bajet skit. apa2 hal, dapat power lain ke, dapat robot atau senjata baru ke, mesti dia rembat. aku prefer watak sampingan macam rangers hijau ngan hitam. paling tak best, ranger hitam power rangers wild force. cam hampeh.. skang nih power rangers banyak pakai grafik jek bab2 zord.

bola dulu masa kecik aku tak minat pasal pada aku boring gila.. dah besar skang ni pun aku tak prefer sangat bola sepak unless world cup ngan euro. huhu..