Saturday, 14 July 2012

PMU,Here I'm Back !

herggh..penat lepas packing pon lom lepas agi,terus aku buat entry yg nehh takot tak sempat coet b4 berangkat esok pagi...
PMU ! Here I'm Back !
alaaa.,,,berapa sangat la pejalanan aku esok tu,sejam ajew,..hehe
naek bas, naek belon, then turun kapal. jaoh tak? hehe

anyway,ari nehh aku rasa argghh! penat gila !
pagi tadi aku jejalan ngan mamy beli baang keperluan aku,then,sempat lagi buat kek coklet batang buruk tu..
dah tu,lom sempat aku masokkan lam oben kek tu,mamy pon dah ajak aku pegi umah kawan dia..
dengan rela hati,aku pon ikot...
hmmm,tp tu lah,bestfren la katakan,bila berjumpa,dorang kalau boleh macam nak semalaman tu jugak tak berenti cerita..
lama betul aku tunggu pebulan dorang yg tak ada langsung tanda2 nak berenti.
lepas balek aje ke umah,baru aje nak baring,terus aku teringat ngan kek aku yg lom taroh masok oben...
so,dengan rasa kepenatan yg amat sangat,aku pon gi taroh kek tu lam oben...
n then,mamy aku pulak membebel sebab satu barang pon aku lam packing..hehehe
aku nehh bab packing yg paling aku tak suke...
tp,apa boley buat..aku pon packing ajew lah..then terosz gi sini nak update bende alah nehh..huhu
errrgghh ! Letih ! So tired ! =,= zZz
*dah x sabar menunggu hari esok ! ^^

5 comments:

Maisarah Azmi said...

same la..mlas betul nak packing

Maisarah Azmi said...

same la..mlas betul nak packing

Amirul Verdasco Nadzri said...

same ngan aku..packing barang paling lembab sekali. rasa cam nak angkut sekali ngan almari tuh..habis citer. huhu

Niesa said...

selamat belaja kembali..haha..btw ktk org sarawak ka?area ne??

QweensheesZ said...

@Niesayepz ! area mukah..^^